8 Şubat 2014

Tanışma Faslı



Merhaba !

Sevgili blogum,çok sevgili takipçilerim..Daha önceden bir kaç ufak denemem olsa da ilk blogumu dün gece resmi olarak açmış bulunmaktayım.Şu anda da tanışma merasimimizi gerçekleştiriyoruz.Ben Pelin.89 doğumluyum,Samsunluyum.Eskişehir Anadolu Üniversitesi Moda Tasarımı mezunuyum.Daha mezun olmama 2 ay varken birkaç iş başvurusu yapmak üzere İzmir'e gittiğim gün iş buldum :) Hocalarımla görüşüp derslerimi ayarladıktan sonra apar topar İzmir'e taşınıp işe başladım.Haliyle diploma töreni,mezuniyet balosu gibi olayları kaçırdım.Aylar sonra gidip diplomamı aldım.1 buçuk yıl çalıştıktan sonra kendi işyerimi açmak üzere Samsun'a döndüm.Şu sıralar ufak tefek sıkıntılar yaşansa da işyerimi açma yolunda ilerliyorum.Umarım blogum uzun ömürlü olur ve işyerimin her ayrıntısını sizlerle paylaşabilirim.Şimdilik benden bu kadar.Yakında bol bol görüşmek ümidiyle ...




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder